_

طراحی

فروش یک محصول تنها به کیفیت  محصول بستگی ندارد. بلکه  مهم‌ترین  مرحله برای فروش محصول این است که محصول تولیدی در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها بتواند نظر  مشتریان را جلب کند . طراحی زیبایی داشته و در قفسه‌ها به چشم  بیاید.

بنابراین نوع  بسته بندی وچاپ جعبه محصول درمیزان فروش آن نقش به سزایی را ایفا میکند. یک محصول با کیفیت همراه با  بسته‌بندی  خوب و حرفه‌ای  می‌تواند  سطح فروش  شما را در بازار پر رقابت امروز بالا ببرد. بسته‌ بندی دروازه ای است که می تواند محصول  و شرکت شما را به سطح بالاتری برساند و بار بزرگی را در تبلیغات برند و کالای شما به دوش گیرد ، همچنین ابزاری برای بیان ارزشهای شرکت و مزایای بزرگی است که این محصول برای مصرف کننده به همراه دارد. یک بسته‌بندی منحصر به فرد می تواند جذابیت محصول را افزایش داده و در نتیجه تمایل به خرید محصول را تحت تأثیر قرار دهد. بسته‌بندی به اندازه خود محصول مهم است. نهایتا به بسته ‌بندی به چشمی فراتر از محافظت از محصول نگاه کنید . گروه سایان با توجه به برند و نوع محصول شما ، بهترین طراحی را تولید و ارائه می کند.

نمونه کار

طراحی
عکاسی صنعتی
طراحی بسته بندی
طراحی بسته بندی
طراحی بسته بندی
عکاسی صنعتی
عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی

_
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی جزو اجزاء و قسمت های جدا نشدنی. از فرآیند موفقیت تجارت ها و کسب و کارها می باشند . عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی بر ایجاد و تثبیت نام تجاری ، رشد و توسعه بازار هدف و مشتریان ، کشف و ایجاد بازار های ثانویه و بکر و جدید و حفاظت از سود حال حاضر و مشتریان فعلی تاثیر گذار بوده و نقش مهمی را ایفا می نماید .

نمونه کار

image

image

image