خدمات قابل ارائه در مجموعه

چاپ و بسته بندی سایان!

وکیوم فرمینگ

وکیوم فرمینگ
اطلاعات بیشتر

بسته بندی مقوایی

بسته بندی مقوایی
اطلاعات بیشتر

چسب وکیوم

چسب وکیوم
اطلاعات بیشتر

طراحی گرافیکی

طراحی گرافیکی
اطلاعات بیشتر

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی
اطلاعات بیشتر

طراحی قالب وکیوم

طراحی قالب وکیوم
اطلاعات بیشتر

سوالی دارید؟

تماس بگیرید: ۰۲۱۷۷۰۳۴۷۹۷

عکاسی صنعتی
چاپ سایان

 عکاسی صنعتی

_
عکاسی صنعتی و تبلیغاتی جزو اجزاء و قسمت های جدا نشدنی از فرآیند موفقیت تجارت ها و کسب و کارها می باشند. عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی بر ایجاد و تثبیت نام تجاری، رشد و توسعه بازار هدف و مشتریان، کشف و ایجاد بازار های ثانویه و بکر و جدید و حفاظت از سود حال حاضر و مشتریان فعلی تاثیر گذار بوده و نقش مهمی را ایفا می نماید.
طراحی

طراحی

_
فروش یک محصول تنها به کیفیت محصول بستگی ندارد. بلکه مهم‌ترین مرحله برای فروش محصول این است که محصول تولیدی در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها بتواند نظر مشتریان را جلب کند و در قفسه‌ها به چشم بیاید. بنابراین نوع چاپ و بسته بندی جعبه محصول در میزان فروش آن نقش به سزایی را ایفا میکند. یک محصول باکیفیت همراه با بسته‌بندی خوب و حرفه‌ای می‌تواند سطح فروش شما را در بازار پر رقابت امروز بالا ببرد.
چسب وکیوم
چسب بلیستر

چسب وکیوم

_
چسب بلیستر یا همان چسب‌حرارتی محصولی است که وکیوم را به مقوا اتصال می دهد،گروه سایان  با در اختیار و انحصار داشتن بهترین کیفیت چسب با مواد اولیه اروپایی امکان انتقال چسب را به روی مقوا به صورت موضعی و کل سطح را  دارد. لازم به ذکر است که این چسب بعد از چاپ شدن  روی مقوا کاملا خشک میشود و در مرحله ی بعد در دستگاه پرس مخصوص  تحت  فشاری معادل ۱.۵  تن و حرارتی نزدیک به ۲۰۰  درجه مجددا  فعال شده و ورق  وکیوم  و مقوا را به هم پرس می کند. دستگاه پرس وکیوم با هزینه ای بسیار مناسب قابل تهیه است.
بسته بندی مقوایی

بسته بندی مقوایی

_

بسته بندی  اولین قدم  ارتباط شما با مصرف کننده  محصولاتتان است ، مسلما در بازار رقابت اولین  قدم  ارتباطی  میتواند یکی از مهمترین  و تاثیر  گذارترین  قدم ها  باشد ، گروه سایان با  تکیه  بر ماشین   آلات   مدرن  چاپ  و  بسته بندی  ،   ناظرین   چاپ   با  تجربه،گروه طراحی و ایده پردازی  توانسته در صنوف مختلف شاخص‌ترین بسته بندی ها را که هم از نظر زیبایی ‌و هم سهولت و سرعت در استفاده‌ ، مونتاژ و ارائه کند.

بسته بندی مقوایی
بسته بندی وکیوم فرمینگ
بسته بندی قطعات خودرویی

بسته بندی وکیوم فرمینگ

_
این نوع چاپ و بسته بندی چند شاخصه ی بسیار مهم دارد؛
اول : وجه نمایشی برای محصول شما ، به این معنی که هم زمانی که محصول شما قابل رویت است سطح مناسبی برای تبلیغات نیز وجود دارد.
دوم : تک پک بودن یا بسته بودن فضای بسته بندی ، این نوع از بسته بندی شرایطی را ایجاب میکند که خریدار محصول برای رسیدن به کالا باید بسته بندی را پاره کند که این نشان از اصالت کالا دارد.
سوم : تمایل استفاده برای موارد  بهداشتی مانند مسواک ، نخ دندان و … بسیار است.
چهارم : قابلیت تحمل وزن زیاد حتی برای قطعات فلزی مانند خودرو، با این بسته بندی قابل ارائه هست.