تاثیر بسته بندی بر مصرف کننده

بسته بندی بخش مهمی از برنامه بازاریابی  برای هرتولید کننده یا فروشنده را به عهده دارد. تاثیر بسته بندی محصول در تصمیم گیری خریدار بسیار قابل اهمیت است به. طوری که توجه به جزئیات و تصویرامری ضروری به حساب می آید.

این امر در خرده فروشی بسیار مهم است ، جایی که طراحی بسته بندی مناسب می تواند نظر مصرف کننده را در نگاه اول به خود جلب کند و باعث شود محصول در کنار یک ردیف از محصول رقبا برجسته شود.

الگوهای رنگ چشم نواز است

رفتار مصرف کننده را در نظر بگیرید  تاثیر بسته بندی محصول روی رفتار مصرف کننده را دست کم نگیرید. برای جلب توجه اغلب از رنگ در بسته بندی استفاده می شود ، اما رنگ نیز باید در چارچوب اهداف بازاریابی محصول گرفته شود.

محصولات اغلب از رنگ و طرح بسته بندی مشابهی استفاده می کنند. از رنگ های سیاه ، نقره ای و طلایی بیشتر برای محصولات لوکس استفاده می شود. سفید یک رنگ محبوب برای بسته بندی محصولات تمیز کننده است و اسطوخودوس می تواند احساس معنویت را برای جذب خریداران محصولات عصر جدید ایجاد کند.

بسته بندی سازگار با محیط زیست، حیاتی است

بسته بندی سازگار با محیط زیست به مشتری شما می گوید که شما به محیط زیست اهمیت می دهید. استفاده از طراحی خلاقانه همراه با مواد بازیافتی و قابل تجزیه زیست در بسته بندی محصول ، احساسات خوب مصرف کنندگان را نسبت به محصول تقویت می کند.

صداقت در بسته بندی

مهم است  مصرف کننده از محصولی که خریداری میکند کاملا آگاه باشد

برای این کار بهترین راه استفاده از بسته بندی وکیوم فرمینگ می باشد تا

جزئیات داخل بسته بندی را همان گونه که هست بدون هیچ کم و کاستی  به مصرف کننده انتقال دهد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *