بسته بندی محصولات آرایشی

بسته بندی محصولات آرایشی به صورت وکیوم فرمینگ


آنچه که تولید کنندگان محصولات آرایشی باید بدانند؟

با توجه به مورد مصرف محصولات آرایشی و‌ بهداشتی و مصرف بیشتر آنها در میان بانوان تولید کنندگان محترم محصولات آرایشی و بهداشتی با دانستن چند نکته کوچک اما مهم می توانند فروش خود را چندین برابر کنند.
در ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید تا با هم به بررسی این موارد پر اهمیت بپردازیم .

ظاهر محصول

مسلما در نگاه اول این ظاهر محصول است که در نگاه مشتری نقش می بندد و با توجه به کاربرد محصولات آرایشی اگر محصول شما بسته بندی شده باشد امکان باز شدن پلمپ آن مقدور نیست با توجه به این مورد این ظاهر بسته بندی شماست که باعث جذب و یا نادیده گرفته شدن محصول توسط مشتری می شود پس هرگز این بخش پر اهمیت را نادیده نگیرید.
اما چگونه باید یک بسته بندی جذاب داشت؟

بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی

طراحی جذاب و منحصر به فرد

بهترین کار سپردن ظاهر بسته بندی خود به یک طراح مرتبط می باشد که طرح جدیدی را برایتان اجرا کند تا محصولتان در میان کالاهای رقبا بیشتر مورد نمایش قرار بگیرد.
همچنین طرح های جدید می تواند باعث کنجکاوی مشتریان شود تا اقدام به خرید کنند.
چاپ با کیفیت
این که طراحی جذابی داشته باشید بسیار ارزشمند است اما اگر چاپ بسته بندی شما به خوبی انجام نشود و کیفیت مطلوب نداشته باشد برای خریداران جالب نیست بنابر این چاپ بسته بندی خود را به دست شرکتی بسپارید که از بهترین مواد استفاده کند چرا که بسیاری از مردم ظاهر بسته بندی را دلیل خرید می دانند و معتقدد بسته بندی با کیفیت محصولی با کیفیت نیز دارد

بسته بندی محصولات بهداشتی

اطلاعات محصول

یاد داشت نکات مهم و مواد به کار رفته در محصول روی جعبه بسیار نکته پر اهمیتی است خصوصا برای محصولات آرایشی و بهداشتی که بسیار کالایی حساس است و مصرف کنندگان احتیاج دارند تا اطلاعات دقیق از محصول را داشته باشند .
شرکت سایان با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه ی طراحی و چاپ بسته بندی می تواند در این خصوص تمامی تجربیات خود را در اختیار شما تولید کنندگان محترم قرار دهد .
با مشاورین ما در تماس باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *