بسته بندی وکیومی باتری

بسته بندی به صورت وکیوم فرمینگ برای باتری


بسته بندی باتری

 

از زمانی که کالاهای الکترونیک در میان مردم معرفی شدند بسیار مورد استقبال  قرار گرفتند و باتری ها نیز که تامین کننده ی انرژی آن ابزار ها بودند،همراه با آن ها محبوبیت پیدا کردند.

خرید باتری رده ی سنی متفاتی داشت از کودکانی که برای راه اندازی اسباب بازی خود از باتری استفاده می کردند  تا بزرگسالان که برای استفاده از کالاهای متفاوت احتیاج به خرید باتری داشتند.

اما یک باتری خوب و با کیفیت را چگونه می توانیم از میان دیگر باتری ها انتخاب کنیم ؟ که هم باتری عمر بالاتری داشته باشد و هم به کالا آسیبی وارد نکند؟؟

این سوالی است که مصرف کنندگان هنگام خرید باتری از خود می پرسند ، اما چه معیار هایی در انتخاب باتری مناسب آنها تاثیر گذار است.

بی شک ظاهر بسته بندی باتری بی اهمیت نیست و در انتخاب مشتریان تاثیر به سزایی دارد.

انتخاب یک باتری پلمپ شده به صورت کاملا مطمئن که تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربر روی آن درج شده باشد، می تواند گزینه ی مناسبی برای خرید نسبت به باتری هایی با بسته بندی ساده و بی کیفیت باشد.

 

پس اگر کاربر بتواند اصالت و کیفیت  را از روی بسته بندی باتری ها تشخیص دهد میتوان گفت که بسته بندی در انتخاب مشتریان بسیار مسئله ای پر اهمیتی می باشد.

علاوه بر آن بسته بندی باید به گونه ای باشد که تا زمان استفاده هیچ آسیبی به باتری وارد نشود در واقع محافظی در مقابل عوامل محیطی برای باتری باشد.

از موارد دیگری که تولید کنندگان باتری باید به آن توجه کنند حمل آسان آن می باشد ، در واقع باید به گونه ای بسته بندی باتری را انتخاب کنند که مشتریان به راحتی بتوانند بعد از خرید آن را تا مقصد نهایی جا به جا کنند.

 

با توجه تمامی موارد ذکر شده شرکت سایان با ۲۰ سال تجربه در صنعت چاپ و بسته بندی پیشنهاد بسته بندی باتری به شکل وکیوم را به تولید کنندگان این صنعت ارائه می کند.

در واقع بسته بندی به شکل وکیومی بهترین نوع بسته بندی برای آن محصول می باشد که دارای ویژگی های زیر است:

 

  • اصالت کالا را حفظ می کند.
  • در مقابل عوامل خارجی  محافظ باتری است.
  • نکات قابل ارائه توسط تولید کننده روی بسته بندی آن درج می شود.
  • حمل آسانی برای خریداران دارد.

 

 

شرکت سایان /انجام صفر تا صد کلیه خدمات طراحی تا چاپ بسته بندی های وکیوم فرمینگ

همین الان تماس بگیرید  

  ۰۲۱۷۷۰۳۴۷۹۷

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *