بسته بندی تیغ اصلاح

بسته بندی تیغ های اصلاح به شکل وکیومی


بسته بندی تیغ اصلاح

تیغ های اصلاح جزو پرکاربرد ترین محصولات بهداشتی در میان آقایان و بانوان می باشد. طبق آمار های به دست آمده در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۵۸ میلیون تیغ در ایالات متحده آمریکا استفاده شده است که این رقم روزانه در حال افزایش می باشد.تیغ اصلاح از آن دسته محصولاتی است که برای خرید آن باید به قفسه های آرایشی و بهداشتی یک فروشگاه مراجعه کنیم.

اما زمانی که خریداران به قفسه های تیغ های اصلاح مراجعه می کنند چه عواملی در انتخاب آن ها تاثیر گذار است؟

بسیاری از افراد مشتری وفادار یک برند ثابت می باشند و تا زمانی که رضایت ان ها را جلب می کند از آن برند خریداری می کنند.اما اگر بخواهند تیغ اصلاح دیگری انتخاب کنند و یا رضایت کافی از محصول قبلی خود نداشته باشند چه عواملی در انتخاب برند جدید موثر است.

اگر تبلیغات را کنار بگذاریم جلب توجه و نوع ارائه از تاثیر گزارترین بخش انتخاب افراد است.

 

نوع ارائه محصول

ظاهر بسته بندی تیغ اصلاح

با توجه به این که بسته بندی تیغ اصلاح برند شما در میان مدل های مشابه خود در یک قفسه قرار می گیرند ظاهر جذاب و خلاقانه، می تواند برند شما را در میان رقبایتان متفاوت کند و باعث جلب توجه بیشتر برای مشتریان شود.

پس انتخاب یک طراح مناسب برای ظاهر بسته بندی محصولتان بسیار پر اهمیت است.

شما می توانید با انتخاب طراح مناسب و حرفه ای بسته بندی جذابی تهیه کنید که مشتری را از خریدش مطمئن کند.

همچنین نحوه ی بسته بندی تیغ اصلاح از مهم ترین بخش های فروش آن است. اگر بسته بندی بهداشتی ای نداشته باشید قطعا مشتریان برای خرید آن تیغ اصلاح رمقی نخواهند داشت زیرا محصولات آرایشی و بهداشتی باید بسته بندی ای بهداشتی نیز داشته باشد.

پس اگر میخواهید بسته بندی جذابی با طرح مناسب داشته باشید همچنین از نظر بهداشت نیز مطمئن باشد استفاده از بسته بندی وکیوم فرمینگ برای تیغ های اصلاح بسیار مناسب است.

این روش از بسته بندی هم ظاهر محصول را به خوبی به مشتریان نشان می دهد و هم دلیل انحنای موجود در تیغ های اصلاح باعث ثابت ماندن آن ها  می شود و شکل منظمی به آن می دهد.

 

شرکت سایان با ۲۰ سال سابقه در زمینه ی چاپ و بسته بندی همچنین دارای طراحان متخصص در این زمینه آماده ارائه مشاوره به شما تولید کنندگان عزیز می باشد.

۰۲۱۷۷۰۳۴۷۹۷

 

  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *