بسته بندی وکیومی قطعات خودرو


(بسته بندی وکیوم فرمینگ برای قطعات خودرو)

تاکنون برای خرید قطعه لوازم خودرو به فروشگاه مراجعه کرده اید؟

حتما برایتان سوال پیش امده که بین چندیدن مدل مختلف کدام را انتخاب کنیدد ؟! به کدام شرکت یا قطعه اطمینان کنید ؟ از کجا تشخیص دهیم که کدام قطعه اصلی و کدام قطعه تقلبی است ؟

یا امکان دارد در جعبه اصلی قطعه ی تقلبی قرار داده باشند که بعد از تعویض قطعه ، صدمه جدی تری به خودرو وارد شود و هزینه گزافی را متحمل شویم.

بنابر این باید به دنبال محصولی بود که از اصل بودن آن اطمینان کافی را داشته باشیم .

         اهمیت بسته بندی قطعات خودرو

یکی از بهترین روش های انتخاب قطعه اصلی خودرو توجه ویژه به بسته بندی آن محصول می باشد ، ظاهر بسته بندی اطلاعات بسیاری به ما میدهد .

اگر بسته بندی طوری طراحی شده باشد که تعویض قطعه ی اصلی و قراردان قطعه ی تقلبی غیر ممکن باشد . میتوان با خیال راحت آن محصول را انتخاب نمود.

بسته بندی قطعه خودرو باید به گونه ای باشد تا از نفوذ هر گونه عوامل خارجه مانند آب ، گرد غبار و … به داخل بسته جلوگیری شود تا از سالم بودن قطعه اطمینان داشته باشیم.

همچنان طوری طراحی شده باشد تا کاملا واضح شفاف و قابل روییت باشد . بدون هیچ گونه بازشدگی و پارگی بتوان محصول را مشاهده کرد و تصمیم برای خرید آن گرفت .

گروه چاپ و بسته بندی سایان همراه با سابقه ی فراوان کاری در این زمینه به شما پیشنهاد بسته بندی به صورت وکیوم فرمینگ را میدهد .

بسته بندی به صورت وکیوم فرمینگ و یا وکیوم فرم دهی به ورق های با گرما نرم شده میگویند. که توسط حرارت مستقیم یا القائی و تخلیه هوای ما بین ورق و قالب موجب شکل پذیری  ورق پلاستیکی همانند قالب  دلخواه است می گویند .

همچنین  محصول مورد نظر ما بین ورق پلاستیک فرم دهی شده و مقوا قرار گرفته و پرس میشود  .

بسته بندی وکیوم فرمینگ بنابر دلایل زیر بهترین  گزینه برای محصولات قطعات خودرو می باشد .

بسته بندی قطعات خودرو

۱.ظاهر شفاف در بسته بندی قطعات خودرو

به دلیل ویژگی شفاف بودن بسته بندی ، محصول به صورت کامل و بدون هیچ کم و کاستی یا اغراقی قابل مشاهده برای مصرف کننده می باشد تا مشتری با اطمینان کامل از ظاهر محصول آن را خریداری کند .

۲.پلمپ بودن

بسته بندی به شکل وکیوم فرمینگ به گونه ای طراحی شده که از نفوذ هر گونه عوامل خارجی به داخل بسته بندی جلوگیری میکند،  در واقع مشتری با اطمینان کامل به این مورد که محصول کاملا سالم است  بدون هیچ گونه آب خوردگی ، پوسیدگی و … می باشد خریداری میکند .

۳.تحمل وزن بالا

این نوع بسته بندی از تحمل نسبتا بالایی برخوردار است بنابر این برای قطعات خودرویی بسیار مناسب و کار آمد میباشد .

۴.انعطاف پذیری خوب 

بسته بندی به صورت وکیومی به دلیل انعطاف پذیری و شکل پذیری بالا مناسب برای هر نوع و اندازه  از محصولات میباشد و به نمایش بیشتر محصول به مشتری کمک میکند .

۵.اصالت کالا 

مهمترین و اساسی ترین نکته در بسته بندی وکیوم فرمینگ برای محصولات قطعات خودرو ، اصالت محصول می باشد .

با این روش بسته بندی فروشنده دیگر قادر به تعویض قطعه اصلی با تقلبی نمیباشد. زیرا برای تعویض آن باید بسته بندی را پاره کند که در این صورت برای مشتری کاملا قابل روییت است.

با این روش خریدار از اصالت کالای خریداری شده اطمینان لازم را دارد و نگران اسیب رسیدن به خودرو به وسیله خریدن قطعه تقلبی نمی باشد .

بسته بندی خودرویی

این نوع بسته بندی برای تولید کنندگان قطعات خودرو از این که محصولاتشان به وسیله ی فروشندگان تعویض شود کاملا آسوده میشوند .

گروه چاپ سایان اماده برای ارائه خدمات بسته بندی وکیوم فرمینگ به صورت صفر تا صد کلیه مراحل طراحی ، چاپ و تولید میباشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *