بسته بندی محصولات بهداشتی

بسته بندی وکیوم فرمینگ محصولات بهداشتی


بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی

محصولات آرایشی و بهداشتی لوازم اصلی در کابینت های حمام در سراسر جهان است.

تقریباً همه ی بانوان روزانه از محصولات زیبایی استفاده می کنید .این بدان معناست که اگر تولید کننده یک محصول آرایشی یا بهداشتی هستید و میخواهید محصولتان در هنگام انتخاب توسط مشتری در اولویت قرار گیرد .حتما باید توجه ویژه ای به بسته بندی محصولتان کنید .

بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی  باید به گونه ای باشد که در میان محصولات دیگر در قفسه فروشگاه تمام حواس مشتری را به خودش جذب کند که توسط مشتری انتخاب شود .و بهترین راه برای این جلب توجه  بسته بندی شماست.

شرکت سایان انجام صفر تا صد کلیه خدمات طراحی تا چاپ بسته بندی های لوازم آرایشی و بهداشتی

همین الان تماس بگیرید           ۰۲۱۷۷۰۳۴۷۹۷

اگر بسته بندی شما توجه مشتری را به خود جلب کند و آنچه که دنبالش هستند درون بسته باشد پس حتما محصول شما را به خانه برده و امتحان می کنند .

اما دقیقا چه چیزی بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی را جذاب میکند ؟یا بسته بندی مورد نظر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بسته بندی مقوایی
بسته بندی مقوایی

۱.درج جزئیات محصول

نوشتن مواد تشکیل دهنده ی محصولات از مهمترین بخش هایی است که خریدار توجه زیادی به آن دارد .در واقع نوشتن جزئیات محصولات باعث می شود تا اگر خریدار به بخشی از مواد تولید کننده حساسیت داشته باشد از خریدن آن اجتباب کند یا به دنبال مواد خاصی داخل محصول باشد .بنابراین جزئیات باید به خوبی نوشته شود.

۲.فونت طراحی

فونت و نوشته ی روی جعبه باید برای مشتری جذاب باشد. با طراحی فونت منحصر به فرد یا فونت دست نوشته ، میتوان به ظاهر بسته بندی زیبایی خاصی القا کرد.

۳.رنگ بسته بندی

با توجه به محصول داخل بسته بندی ، رنگ هایی را برای بسته ی خود انتخاب کنید که علاوه بر جذاب بودن حس خوبی را به مشتری القا کند . در واقع رنگ بسته بندی از نکات بسیار مهمی است که باید حتما از یک طراح حرفه ای مشاوره بگیرید.

۴. نوع بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

بسته بندی شما میتواند از نوع جعبه مقوایی یا بسته بندی وکیوم فرمینگ باشد.با توجه به شکل و اندازه محصولتان  میتوانید تصمیم بگیرید که از چه نوع بسته بندی استفاده کنید.هر کدام از بسته بندی ها ویژگی خاص خود را دارند. اگر برایتان اهمیت دارد که ظاهر محصولتان به طور کامل و شفاف قابل رویت باشد بدون هیچ کم و کاستی بهتر است از بسته بندی وکیومی شکل که به دلیل پلمپ بودنش بهداشتی تر نیز هست استفاده کنید.

۵.برجستگی های روی جعبه

علایم و برجستگی هایی که روی بسته بندی وجود دارد نشان از هویت بسته بندی دارد و با برجسته کردن ، علایم خاص دلخواه را در ذهن خریداران متمایز میکنید .

تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی باید توجه ویژه ای به ظاهر محصولشان داشته باشند زیرا اهمیت به بسته بندی یعنی اهمیت دادن به شرکتشان در واقع بسته بندی شما را برجسته کرده و به برند شما اعتماد به نفس می دهد، به نحوی که شما را از سایر رقبای تان متمایز می سازد.  

گروه چاپ و بسته بندی سایان با توجه به سابقه فعالیت در زمینه ی بسته بندی ، همواره در تلاش است تا بهترین طرح و کیفیت بسته بندی را در خدمت شما همراهان گرامی قرار دهد .

منتظر تماس شما هستیم    ۰۲۱۷۷۰۳۴۷۹۷

بسته بندی مقوایی
بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *