بسته بندی نخ دندان وکیومی شکل

بسته بندی نخ دندان به صورت وکیوم فرمینگ در شرکت سایان


بسته بندی مدرن

جهان امروزی ما هر لحظه به سمت مدرن تر شدن و  زندگی راحت گام بر میدارد.

به نحوی که همه ی افراد همواره در تلاش هستند تا در زندگی خود انتخابات دارای ریسک را کم کرده و دست آورد های خود را افزایش دهند.

در این میان صنعت طراحی و بسته بندی از این قضیه مستثنا نبوده و پیوسته سعی می کند تا خود را به شکل هایی نوین و به روز نشان دهد.

در این مقاله قصد داریم یکی از بسته بندی های مدرن  که بسیار جذاب بوده و ریسک خرید شما را کم تر می کند بپردازیم و فواید آن را با هم بررسی کنیم.

 

بسته بندی وکیوم فرمینگ

وکیوم فرمینگ بسته بندی جذاب و مدرنی است که  از سه لایه تشکیل می شود.

بخش اولیه آن شامل ورق مقوایی که می توان اطلاعات محصول را روی آن درج کرد.

بخش دوم آن شامل ورق پلاستیکی گرما دیده و یا همان وکیوم فرمینگ می باشد که این ورق به وسیله ی قالب های اندازه گیری شده به شگل محصول گرما دیده و فرم داده می شود تا کالا به درستی و راحت داخل آن قرار بگیرد.

بخش سوم بسته بندی وکیوم فرمینگ شامل چسب بلیستر می باشد که در لبه های مقوا قرار میگیرد تا وسیله ای باشد برای اتصال ورق مقوایی به ورق پلاستیکی فرم داده شده.

وکیوم فرمینگ
بسته بندی وکیوم فرمینگ

وکیوم فرمینگ یک بسته بندی مدرن

این نوع از بسته بندی باعث شده تا مشتریان قبل از این که بسته بندی را باز کنند محصول را کاملا مشاهده کرده و سپس تصمیم به خرید آن بگیرند در واقع ریسک خرید خود را کمتر کنند .

بسته بندی وکیوم فرمینگ سبب شد تا تولید کنندگانی که قصد فریب مردم را داشتند و عکس های بسیار جذاب که شباهت چندانی به محصول اصلی نداشت را روی بسته بندی درج می کردند بلکه فروش بیشتر داشته باشند  از دور رقابت خارج شوند.

از دیگر مزایای این بسته بندی احساس اطمینان به اصل بودن کالا می باشد.

بسته بندی وکیوم فرمینگ به دلیل پلپ بودن کامل باعث شده که به راحتی باز نشود و برای دسترسی به محصول حتما می بایست بسته بندی را پاره کرد از این رو سود جویانی که قصد تعویض کالای اصل با تقلبی را داشتند نتوانستند به اهداف خود برسند.

از این جهت متقاضیان با رضایت کامل محصول خود را خریداری کرده و حس بهتری نسبت به خرید خود دارند.

وکیوم فرمینگ
وکیوم فرمینگ

 

 

شرکت سایان /انجام صفر تا صد کلیه خدمات طراحی تا چاپ بسته بندی های وکیوم فرمینگ ویا بسته بندی مدرن

همین الان تماس بگیرید    ۰۲۱۷۷۰۳۴۷۹۷

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *