بسته بندی مناسب مسواک

با توجه به کاربرد مسواک در نظافت دهان و دندان می توان آن را یکی از مهم ترین ابزار در لیست مصارف بهداشتی روزانه دانست که دارای اهمیت بالایی است.به همین علت بسته بندی آن نیز در دسته ی بندی های بهداشتی قرار می گیرد.

 

بسته بندی مناسب مسواک باید به گونه ای طراحی شود که خریداران بتوانند بدون تماس با محصول آن را مشاهده کنند تا در انتخابشان تردید نداشته باشند، در واقع تولید کنندگان مسواک باید از نوعی بسته بندی به نام وکیوم فرمینگ استفاده کنند.

وکیوم فرمینگ مناسب مسواک

یک بسته بندی جذاب که یک بخش آن را مقوا و بخش دیگر آن را طلق فرم دهی شده به شکل مسواک تشکیل می دهد. این دو بخش با چسبی به نام بلیستر به هم متصل می شوند به همین علت بسته بندی کاملا پلمپ بوده که باعث می شود گرد و غبار و مایعات به داخل آن نفوذ نکند تا کاملا بهداشتی باشد.

طراحی بسته بندی باید به گونه ای باشد که تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتری روی آن قرار گیرد تا مشتریان از جزئیات آن محصول آگاه شوند که در این نوع از بسته بندی روی بخش مقوایی آن می توان تمامی اطلاعات را درج کرد.

از دیگز مزایای این بسته بندی می توانیم به اصالت کالای خریداری شده اطمینان داشته باشیم.در واقع این نوع از بسته بندی به گونه ای طراحی شده است که مشتریان بدون پارگی و ایجاد آسیب نمی توانند به محصول دسترسی داشته باشند، بنابراین امکان جا به جایی محصول وجود ندارد.

بسته بندی علاوه بر محافظت از مسواک در برابر عوامل خارجی می تواند یک وسیله ای برای بازاریابی و افزایش فروش کالا باشد تولید کنندگان هرگز نباید این بخش بازاریابی مهم را نادیده بگیرند زیرا می توان با طراحی متفاوت بسته بندی نسبت به رقبا توجه بیشتری از مشتریان را جلب کرد.

بسته بندی نخ دندان وکیومی شکل
بسته بندی نخ دندان به صورت وکیوم فرمینگ در شرکت سایان

شرکت سایان با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه چاپ و بسته بندی آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما عزیزان می باشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *