بسته بندی نخ دندان وکیومی شکل

بسته بندی نخ دندان به صورت وکیوم فرمینگ در شرکت سایان


اگر شما یک تولید کننده ی محصولات آرایشی و بهداشتی هستید و در زمینه ی تولید نخ دندان تخصص دارید، قطعا پارامتر های زیادی وجود دارد تا محصول شما به عنوان یک نخ دندان مرغوب و دوست داشتی در میان مصرف کنندگان شناخته شود.

در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از بخش های بسیار پر اهمیت در شناخت محصولتان به مشتریان بپردازیم.

بسته بندی نخ دندان

مطمئنا اگر تازه شروع به تولید نخ دندان کرده اید و یا برند شما برای اکثریت مردم نا آشنا می باشد، بسته بندی محصولتان یکی از ابزار های پر قدرت برای تبلیغ برند شماست.

با توجه به این که محصولات مشابه در قفسه های فروشگاه در یک بخش قرار می گیرند شما می توانید با داشتن بسته بندی متفاوت و جذاب در میان محصولات رقبایتان به راحتی نظر مشتریان را به خود جذب کنید.

نحوه ی بسته بندی در محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص نخ دندان می تواند حساس تر باشد و مشتریان وسواس بیشتری را در خرید آن ها به خرج بدهند.

اگر نوع بسته بندی شما ساده باشد و نخ دندان به راحتی در دسترس قرار بگیرد انتخاب آن توسط مشتریان به حداقل میرسد در واقع برای این چنین محصولات بسته بندی ای کاربرد دارد که علاوه بر پلمپ بودن کامل، دسترسی آسان نیز به محصول وجود نداشته باشد و برای استفاده از آن محصول باید بسته ی آن را خراب و یا پاره کرد.

همچنین بسته بندی ای که پلمپ باشد از نفوذ گرد و غبار و ورود مایعات به داخل بسته بندی جلوگیری می کند تا محصولی بهداشتی داشته باشید.

انتخاب بسته بندی از نوع وکیوم فرمینگ می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای این محصول باشد.

 شرکت سایان با ۲۳ سال سابقه در زمینه ی طراحی ، چاپ و بسته بندی به شما تولید کنندگان عزیز در زمینه ی نخ دندان می تواند مشاوره ی کامل از طراحی تا چاپ بسته بندی نخ دندان را عرضه نماید.

 

۰۲۱۷۷۰۳۴۷۹۷  

 

بسته بندی وکیومی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *