بسته بندی وکیومی لوازم آرایشی

بسته بندی وکیومی لوازم آرایشی


با توجه به استفاده ی لوازم آرایشی در ایران و مشکلات واردات کالا های داخلی در چندین سال اخیر باعث شده تا تولید کنندگان ایرانی دست به کار شوند و محصولاتی با کیفیت همچون نمونه های خارجی تولید کنند .

با افزایش تولید کنندگان لوازم آرایشی، محصولات متنوعی در اختیار مصرف کننده قرار گرفت تا جایی که رقابت در میان  تولید کنندگان افزایش یافت.

اما در میان محصولات و برند های جدید چه چیزی باعث انتخاب آن ها توسط مشتریان می شد ؟ 

اگر زمینه ی آشنایی قبلی برند در ذهن مشتری و تبلیغات را فراموش کنیم قطعا در نگاه اول این ظاهر محصول است که نظر مشتری را به خود جذب می کند.

 بسته بندی لوازم آرایشی

 

بسته بندی لوازم آرایشی باید به گونه ای طراحی شود که در میان محصولات مشابه نظر مشتری را به خود جلب کند همچنین بتواند در ذهن مخاطب نقش ببندد تا در خرید های بعدی مشتری بتواند به راحتی با یک نگاه آن را روی قفسه ی فروشگاه پیدا کند. 

از نکات بسیار مهمی که تولید کنندگان باید به آن توجه داشته باشند درج اطلاعات دقیق و مهم روی بسته بندی است که مصرف کننده باید از آن آگاه باشد .

همانطور که محصولات آرایشی در دسته ی لوازم بهداشتی قرار می گیرند پس بسته بندی آن ها نیز باید بهداشتی باشد. شرکت سایان با ۲۲ سال سابقه در زمینه ی طراحی و چاپ بسته بندی به شما تولید کنندگان عزیز در زمینه ی محصولات آرایشی پیشنهاد میکند تا بسته بندی خود را به شکل وکیومی تولید کنید.

مزایای بست بندی وکیومی لوازم آرایش :

 

اصالت محصول

این که مصرف کننده در هنگام خرید از اصالت داخل بسته اطمینان داشته باشد قطعا باعث فروش بیشتر محصول می شود.

در واقع با توجه به پلمپ بودن بسته بندی وکیومی امکان تعویض محصول تا زمان پاره کردن بسته بندی وجود ندارد و بسته بندی سالم به معنای محصولی اصل است.

 

بهداشتی بودن

با توجه به این موضوع که لوازم آرایشی خود در دسته ی محصولات بهداشتی است پس بسته بندی آن نیز باید بهداشتی باشد.

وکیوم فرمینگ به دلیل پلمپ بودن و عدم نفوذ گرد و غبار حتی باعث نفوذ مایعات به داخل آن نیز نمی شود.

 

 

شرکت سایان /انجام صفر تا صد کلیه خدمات طراحی تا چاپ بسته بندی های وکیوم فرمینگ و یا بسته بندی مقوایی

همین الان تماس بگیرید    ۰۲۱۷۷۰۳۴۷۹۷

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *