بسته بندی برای هر کالایی بسیار حائز اهمیت است اما در برخی از محصولات اهمیت آن دو چندان می شود.

محصولات لوازم آرایشی نیز از آن دسته کالاهایی است که بسته بندی در فروش آن ها بسیار تاثیر گذار می باشد. با توجه به این موضوع که بیشتر مصرف کنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی بانوان می باشند ، تولید کنندگان باید در انتخاب بسته بندی مناسب دقت کافی را داشته باشند چرا که خانم ها در انتخاب خود بسیار ریز بین تر از آقایان هستند.

بسته بندی لوازم آرایشی علاوه بر زیبایی و دارای جلوه ی ویژه برای جذب مخاطب ، باید از نظر بهداشتی نیز کامل تمیز و سالم باشد. همچنین تولید کنندگان محترم باید توجه داشته باشند که بسته بندی باید به گونه ای باشد که در مقابل آسیب فیزیکی از محصول مراقبت کند.

از مزایای دیگر بسته بندی مناسب محصولات آرایشی و بهداشتی،  آن است که در مقابل نفوذ آب و هوا به داخل محصول جلوگیری کند تا کالا دچار آسیب نشود.

از نکات بسیار قابل اهمیت اصالت کالا می باشد ، خرید لوازم آرایشی اصل یکی از دغدغه های اصلی خانم ها می باشد اما شما می توانید با انتخاب یک بسته بندی مناسب و هوشمندانه از اصل بودن کالای خود مشتری را مطمئن کنید.

در واقع با انتخاب بسته بندی وکیوم فرمینگ این مشکل بزرگ برطرف خواهد شد چرا که با پلمپ بودن این نوع از بسته بندی دیگر احتمال تعویض کالای داخل آن توسط افراد سود جو امکان پذیر نیست.

همچنین بدون پاره کردن بسته بندی و آسیب زدن به آن امکان دسترسی به کالا وجود ندارد بنابر این برای محصلات آرایشی و بهداشتی انتخاب بسته بندی وکیوم فرمینگ می تواند مناسبترین گزینه باشد.

در ادامه ی این مقاله نگاهی داشته باشم به انواع مختلف بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی.

 

بسته بندی وکیومی بالم لب
بسته بندی وکیومی بالم لب

 

بسته بندی مقوایی
بسته بندی مقوایی برای محصولات بهداشتی

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *