بسته بندی وکیوم فرمینگ مناسب محصولات آرایشی و بهداشتی

بسته بندی وکیومی شکل مناسب برای محصولات آرایشی و بهداشتی و وکیوم فرمینگ


جعبه های آرایشی و بهداشتی

یکی از مهم ترین فاکتورهای لوازم آرایشی و بهداشتی بسته بندی آن می باشد با توجه به این موضوع که اکثر مصرف کنندگان این صنعت خانم ها هستند و به جزئیات توجه ویژه ای دارند پس می توان گفت، بسته بندی از بخش های مهم محصولات آرایشی و بهداشتی محسوب می شود.

 

ظاهر بسته بندی آرایشی و بهداشتی

جعبه ی محصولات آرایشی و بهداشتی نیاز به طراحی خاص و ویژه ای دارد. خریداران باید بتوانند تمامی اطلاعات موجود در محصول را از روی مشاهده ی بسته بندی آن مطلع شوند و همچنین موارد لازم و مورد نیاز روی بسته بندی کالا نوشته شود.

تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی بهتر است جعبه ای برای محصولاتشان طراحی و انتخاب کنند که در میان رقبایشان بدرخشند.

همچنین این نکته مهم را فراموش نکنید که بسیاری از خریداران، محصول با کیفیت را از روی جعبه ی آن انتخاب می کنند این دسته از مشتریان معتقداند که جعبه های با کیفیت محصولات با کیفیتی نیز ارائه می کنند.

انتخاب رنگ های طلا کوب و نقره کوب برجسته ، روی جعبه های محصولات آرایشی و بهداشتی جلوه خاص و زیبایی به آن ها اضافه میکند که نه تنها برای محصولتان بلکه برای برندتان نیز اعتبار می بخشد.

اصالت کالا

از مهم ترین فاکتور های محصولات آرایشی و بهداشتی اصالت کالا می باشد، مشتری باید از اصل بودن کالا اطمینان داشته باشد به همین دلیل انتخاب بسته بندی های وکیوم شده برای این محصولات بسیار مناسب است.

بسته بندی های وکیوم شده به دلیل پلمپ بودن امکان دسترسی به محصول را سخت می کند به همین خاطر جا به جایی محصول امکان ندارد.

همچنین محصولات بهداشتی اگر بسته بندی وکیوم فرمینگ داشته باشد از نفوذ گرد وغبار جلوگیری می کند که برای مصرف کننده این دسته از محصولات اهمیت ویژه ای دارد.

در آخر یک بسته بندی جذاب و با کیفیت برای محصولات آرایشی و بهداشتی نه تنها می تواند فروش تولید کننده را افزایش دهد بلکه باعث شده خریداران با اطمینان و رضایت خاطر بیشتری محصول را انتخاب کنند.

بسته بندی مقوایی

 

شرکت سایان /انجام صفر تا صد کلیه خدمات طراحی تا چاپ بسته بندی های وکیوم فرمینگ و یا بسته بندی مقوایی

همین الان تماس بگیرید    ۰۲۱۷۷۰۳۴۷۹۷

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *