بسته بندی مقوایی

بسته بندی مقوایی برای محصولات غذایی


راه های رقابت در بازار

هر تولید کننده ای در زمان فعالیت خود همیشه رقیبانی دارد، که این بازار رقابتی مسیر های متفاوتی را به خریداران عرضه میکند.

بنابراین برای تولید کنندگان راه های مختلف رقابت وجود دارد مانند رقابت در کیفیت ، خدمات پس از فروش و قیمت اما در این مقاله می خواهیم روش متفاوتی را به شما ارائه دهیم که در مقابل رقبایتان بدرخشید.

بسته بندی محصول

داشتن بسته بندی متفاوت شما را چندین مرحله از قریبانتان جلوتر می گذارد.

بسیاری از تولید کنندگان به بسته بندی فقط به چشم یک نگهدارنده نگاه می کنند و در بازار رقابتی بیشتر تمرکزشان روی کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

این اشتباهی است که اکثر تولید کنندگان مرتکب می شوند و بسته بندی محصولشان را نادیده می گیرند.

در واقع بسته بندی اولین راه ارتباطی محصول با خریداران می باشد که شما می توانید با داشتن بسته بندی متفاوت تر نسبت به رقبای خود برای خریداران جلب توجه کنید و در ذهن آن ها ماندگار تر باشید.

نکته قابل اهمیت دیگری که وجود دارد بسیاری از مردم فکر می کنند که هر چه بسته بندی با کیفیت تر باشد در نتیجه محصول داخل بسته بندی نیز با کیفیت می باشد گرچه این طرز فکر صحیح نیست اما می تواند کمک بزرگی در فروش بیشتر تولید کنندگان با داشتن بسته بندی با کیفیت تر  داشته باشند و اعتماد مشتریان را نیز به خود جلب کنند.

بسته بندی مدرن
بسته بندی وکیوم فرمینگ

طراحی متفاوت

با توجه به این که در فروشگاه ها محصولات مشابه در یک قفسه قرار می گیرند شما می توانید با مشورت گرفتن از طراحان متخصص شرکت سایان در زمینه بسته بندی؛ محصولتان را متفاوت تر از رقبای خود نمایش دهید و تمام توجه خریداران را به محصول خود جذب کنید.

همچنین می توانید از بسته بندی های وکیومی شکل برای نمایش دادن محصول با کیفیت خود استفاده کنید.

این که نوع از بسته بندی علاوه بر جذاب بودن کیفیت محصولتان را بدون هیچ کم و کاستی به خرید نشان می دهد و با اطمینان کامل از شما خرید می کنند.

همچنین داشتن اصالت در بازار رقابتی از مهم ترین فاکتور ها به شمار می رود که با بسته بندی وکیوم فرمینگ  تضمین اصالت کالا به مشتریان داده می شود.

راه های رقابت در بازار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *