بسته بندی مدرن

بسته بندی وکیوم فرمینگ در دسته بندی مدرن و جدید قرار دارد


راه های نجات تولید داخلی

رونق تولیدات داخلی از مهم ترین بخش هایی است که به آن بهای زیادی باید داد.

با توجه به تغیرات سیاست های چند ساله اخیر و کاهش واردات کالا، فضای مناسبی را برای تولید کنندگان داخلی ایجاد کرد تا محصولشان را بیشتر مورد نمایش قرار دهند.

 

اعتماد به ظاهر

هر چه بسته بندی محصول جذابتر باشد کالای داخل آن با کیفیت تر است !! این باور غلط از گذشته در ذهن خریداران باقی مانده است.

کالاهای خارجی به دلیل اهمیت زیاد به نوع بسته بدیشان بهتر می توانستند محصول را به مشتریان معرفی کنند بنابراین مورد استقبال بودند هرچند نباید کیفیت بالای آن ها را نادیده گرفت.

امروزه تولید کنندگان داخلی برای فروش بیشتر و محبوب بودن در میان مشتری هایشان تنها از نظر کیفیت کالا نباید با نمونه ی خارجی رقابت کنند بلکه ظاهر بسته بندی را هم باید در نظر گرفته و به آن اهیمیت ویژه ای دهند زیرا که بسته بندی اولین پل ارتباطی محصول با مشتریان می باشد. 

 بسته بندی های مدرن و جذاب

بسته بندی های وکیوم فرمینگ که چند سال اخیر در ایران رواج پیدا کرده برای معرفی محصولات تولید کنندگان ایرانی بسیار مناسب است.

در واقع با این نوع از بسته بندی که قسمتی از آن مقوایی بوده و قسمت جلویی آن از طلق و شیشه ای شکل است برای نمایش محصولات بسیار جذاب می باشد.

بسته بندی وکیوم فرمینگ

از ویژگی های این بسته بندی می توان به جذب اعتماد مشتریان اشاره کرد، در واقع وکیوم فرمینگ بدون هیچ کم و کاستی محصول را به مشتریان عرضه می کند  تا با اطمینان کامل خرید کنند.

همچنین از نظر بهداشتی بودن بسیار مناسب بسته بندی مواد غذایی و لازم آرایشی و بهداشتی می باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد متفاوت بودن است اگر رقیبانتان همه از بسته بندی تقریبا یک شکل و مقوایی استفاده می کنند شما می توانید با تغییر نوع بسته بندی خود کالایتان را لوکس ، با کیفیت و متفاوت نشان دهید.

شرکت سایان در این زمینه شما را همیاری میکند تا بهترین طراحی و بسته بندی که لایق محصولتان هست را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *