چاپ افست

مزایای چاپ افست


مزایای چاپ افست

موفقیت در صنعت تولید ، وابستگی زیادی به کیفیت آن محصول دارد. مشتریان ابتدا متوجه ظاهر محصول در قفسه می شوند و در چند دقیقه اول مواجهه تصمیم خود را بر اساس بسته بندی می گیرند. پس ظاهر محصول میتواند ارتباط  را با مشتریان برقرار یا خراب کند.

چاپ افست یکی از استاندارد های طلایی صنعت چاپ محسوب می شود. چاپ افست روش اصلی است که برای چاپ مجلات ، کتاب ها ، کتابچه های راهنما ، بروشورها ، قطعات پست الکترونیکی ، سربرگ ها . پوسترها و برچسب ها و بسته بندی های کاغذی استفاده می شود.

مزایای چاپ افست

مزایای چاپ افست برای صنعت شما

    • هزینه پایین تر چاپ افست

هزینه نقش مهمی را در صنعت  ایفا می‌کند. یکی از بزرگترین مزایای چاپ افست لیتوگرافی این است که پس از راه اندازی، هزینه چاپ صفحه بسیار کم است. تعداد زیاد را می‌تواند با هزینه‌ی بهینه چاپ کند. به زبان ساده: هر چه تعداد بسته بندی بیشتری نیاز داشته باشید ، هزینه  ارزان تری برای هر بسته می پردازید. 

    • انعطاف پذیری مناسب افست

انعطاف پذیری فرآیند لیتو افست اجازه می دهد انواع مختلف کاغذ برای تولید محصولات چاپ شده استفاده شود. به راحتی با سطوح و اشکال مختلف نیز مطابقت دارد.شما می توانید از انواع مواد پوشش داده شده و همچنین بدون پوشش و بازیافتی انتخاب خود را داشته باشید. همچنین بهترین انتخاب برای چاپ روی مواد مختلف مانند چوب ، بوم ، پارچه ، فلز ، پلاستیک و تمام درجات کاغذ است. 

    •  صرفه جویی در زمان

هنگام استفاده از فرآیند چاپ افست، می توان از ورق های بزرگتر استفاده کرد. این مزیت  کمک می کند تا حداکثر تعداد مواردی را که می توان در هر صفحه چاپ کرد، و سرعت تولید افزایش می یابد در نتیجه ، کاهش هزینه های چاپ را به دنبال داشته باشد،و همچنین اجازه می دهد تا پستر ها و نمودار ها قابل چاپ باشند.

    • کیفیت بالای چاپ

علاوه بر چاپ چهار رنگ چاپ افست، رنگ پنتون را می توان مورد استفاده قرار داد.  اگر رنگی خاص، برای چاپ لوگو مورد نظرتان نقش مهمی دارد ، بهترین انتخاب چاپ افست لیتوگرافی است. همچنین دقت رنگ و کیفیت چاپ بالایی را از این نوع چاپ می توانید انتظار داشته باشد. با چاپ افست ، می توانید هر بار انتظار یک تصویر چاپ شده با کیفیت بالا را داشته باشید. 

مزایای چاپ افست

به طور خلاصه میتوان گفت مزایای چاپ افست :

تعداد زیاد را می‌توانید با هزینه‌ ی بهینه چاپ کنید.

انواع مختلفی از کاغذها را می‌توانید مورد استفاده قراردهید.

جوهرهای مخصوص و سفارشی نظیر رنگ‌‎های متالیک را به کار گیرید.

انتظار بالاترین کیفیت ممکن ، به همراه بیشترین جزئیات را داشته باشید.

سرعت چاپ را بالا ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *