چاپ دیجیتال

مزایای چاپ دیجیتال


در این مقاله چاپ دیجیتال و مزایای آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال یکی از روش های چاپ مدرن می باشد که با استفاده از فایل های دیجیتال یا الکترونیکی به عنوان منبع،  چاپ میشوند. فرآیند چاپ با نگاشتن قطرات ریز جوهر بر روی سطح انتخابی شما یک تصویر را ایجاد می کند. 

 مزایای چاپ دیجیتال

۱.زمان سریع

یکی ازاصلی ترین دلایل استفاده از چاپ دیجیتال، تکنیک های سریعی است که در اختیارمان قرار میدهد و با توجه به این واقعیت که چاپ دیجیتال نیازی به هیچگونه روش یا صفحه قبل از چاپ ندارد ، زمان راه اندازی اولیه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. چاپ دیجیتال میتواند در فاصله زمانی کم انجام شود. این امر باعث میشود تا بعد از اتمام طراحی  ، مرحله چاپ را سریعا شروع کنید. اگر شما برای چاپ محصولی عجله دارید بهرین روش چاپ دیجیتال است.  

۲.مقرون به صرفه بودن

با توجه به سرعت بالا ، برای مطالبی با حجم کوتاه یا چاپ های کمتر بهترین گزینه چاپ دیجیتال است  بنابراین، چاپ دیجیتال هیچ گونه هزینه اضافی لازم برای ایجاد صفحات  چاپ خاص را متحمل نمی شود.

 ۳.تغییرات در چاپ دیجیتال

در چاپ دیجیتال، در هر مرحله ای از چاپ که هستید می توانید ، کار را اصلاح و سپس چاپ کنید،  تا هربار آن پروژه مورد نظر تان توسط مشتری و تیم طراحی بررسی شود ، این امر به ویژه برای صاحبان مشاغل که ممکن است بخواهند کمپین های پست مستقیم خود را بر اساس مخاطبان مورد نظر خود طراحی و شخصی سازی کنند ، بسیار مفید است.

 

۴.چاپ ساده

باعث می شود بتواند هر بدنه ای را به راحتی چاپ کند. ساده است زیرا نیازی به دانش پیش چاپ یا ترکیب جوهر ندارد.

 

۵.دوست دار محیط زیست

چاپ جوهر افشان ، ضایعات جوهر را کاهش می دهد . زیرا جوهر را فقط به قسمتهایی که باید چاپ شود وارد می کند. همچنین باعث تمیز ماندن صفحات بعد از چاپ می شود.

به طور خلاصه مزایای چاپ دیجیتال

طراحی با چاپ کاملا رنگی و رنگ ها بدون محدودیت در درجه بند است. 

همان تعداد مورد نیاز از محصولتان را در زمان مد نظر چاپ می‌کند.

قابلیت چاپ تعداد پایین را دارد (کم در حد ۱، ۲۰ یا ۵۰ عدد).

یک فرایند سریع در چاپ است.

توانایی تغییر طراحی را در هر زمان از مرحله چاپ دارد. (نام‌ها، آدرس‌ها، کدها یا شماره‌ها می‌توانند به راحتی تغییر کنند ).

چاپ دیجیتال در تیراژ پایین بسیار مقرون به صرفه است.

هزینه هر چاپ مشخص است و در تیراژ بیشتر تغییری نمیکند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *