نکات مهم درباره ی بسته بندی مسواک

از مهم ترن عوامل داشتن دندان های سالم استفاده مرتب از مسواک می باشد بنابراین انتخاب یک مسواک با کیفیت و مناسب بسیار پر اهمیت است.

اما یافتن محصولی درست در میان برند های متفاوت برای مشتریان کار دشواری است اما اگر بخش مارکتینگ  و برند سازی را کنار بگزاریم ظاهر محصول می تواند در اتخاب مشتری بیشترین تاثیر را داشته باشد.

 اگر شما تولید کننده ی مسواک هستید در این مقاله با ما همراه باشید تا نکاتی درباره ی بسته بندی مسواک بررسی کنیم تا بتوانید فروش بیشتری داشته باشید.

 

کیفیت بسته بندی

از مهم ترین بخش های انتخاب مسواک ظاهر و بسته بندی آن است در واقع این بسته بندی محصول است که در نگاه اول نظر مشتری را به خود جلب می کند، امروزه تمامی مسواک ها به روش وکیوم فرمینگ بسته بندی می شوند که تولید کنندگان محترم باید به نحوه ی پلمپ شدن این بسته بندی توجه بسیاری داشته باشند چرا که باز نشدن راحت یکی از ویژگی های مثبت در این محصول می باشد.

 استفاده از چسب با کیفیت و پرس شدن اصولی از قسمت های مهم بسته بندی مسواک می باشد که باید به آن اهمیت ویژه ای داد. همچنین جنس طلق و رنگ های استفاده شده در ظاهر بسته بندی می تواند در انتخاب مشتریان بسیار تاثیرگذار باشد.

 

بهداشت بسته بندی

 

با توجه به آن که مسواک جز محصولات بهداشتی می باشد بنابراین بسته بندی آن نیز باید بسیار بهداشتی باشد. باز نشدن بسته بندی و غیر قابل دسترس بودن محصول می تواند ویژگی بسیار مهمی باشد تا شتریان با اطمینان کامل از پلمپ بودن محصول و همچینین از اصل بودن آن اقدام به خرید کنند.

 

بسته بندی مسواک
بسته بندی مسواک مخصوص کودکان

اطلاعات محصول

نوشتن مشخصات محصول روی بسته بندی آن در انتخاب مشتریان میتواند بسیار تاثیرگذارباشد در واقع درج اطلاعات برای افرادی که به دنبال محصول شما هستند بسیار مفید است.

تولیدکنندگان محترم مسواک با توجه به همین نکات می توانند فروش خود را چندین برابر کنند از همین جهت می توان بسته بندی مسواک را به عنوان ابزاری برای بازاریابی دانست.

 شما می توانید برای داشتن بهترین بسته بندی با کارشناسان فروش شرکت سایان تماس بگیرید.

 

۰۲۱۷۷۰۳۴۷۹۷         

۰۹۰۵۳۹۷۱۱۴۰        

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *